KAKO SE SKLAPA OSIGURANJE?
Osiguranje se sklapa prilikom kupnje uređaja.
Jamstva moraju biti na istom računu uz artikl.
Jamstva se NE mogu kupiti naknadno za već prodani uređaj, nego isključivo na isti dan , na istom računu kao osnovni artikl.
PRODULJENO JAMSTVO
Osiguratelj se obvezuje naknaditi sve štete nastale u razdoblju osiguranja, nakon isteka osnovnog jamstvenog roka, koje su posljedica nedostatka materijala ili izvedbe elektroničkog uređaja.
Pokrivene su samo štete nastale nakon isteka roka osnovnog jamstva sukladno jamstvenom (garancijskom) listu kojim proizvođač jamči ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu.
KADA VRIJEDI OSIGURANJE?
Za svaki osigurani uređaj, osigurateljno pokriće traje:
-za rizik produženog jamstva počinje istekom 24 sata dana isteka osnovnog jamstvenog roka, a prestaje istekom ugovorenog roka;
Neovisno o ugovorenom razdoblju osiguranja, osigurateljno pokriće prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka (totalna šteta) osiguranog uređaja.
ŠTO JE ISKLJUČENO IZ OSIGURANJA?
Osigurateljno pokriće produljenog jamstva ne vrijedi za:
1) proizvode kupljene za daljnju prodaju ili stjecanje prihoda (sredstvo rada), izuzev IT opreme (računala, prijenosna računala, monitori, pisači, fiksni telefoni, televizori, audio video oprema i sl.);
2) proizvode dane u najam ili u zalog;
3) polovne uređaje ili proizvode na kojima je izvršena popravak, prilagodba ili reparacija.
Ako nije drukčije određeno prethodnim odredbama, osiguratelj nije dužan naknaditi štete ili troškove nastale kao posljedica:
- namjere ili prevare osiguranika, korisnika ili bilo koje treće osobe;
- sabotaže, terorizma, rata, neprijateljstava, ratnih operacija ili ratu sličnih događaja, revolucije, ustanka ili građanskih nemira koji nastanu iz takvih događaja;
- popravka kvarova i zamjene neispravnih dijelova koji su pokriveni jamstvom proizvođača u periodu važenja jamstva proizvođača;
- kvara na proizvodima ili dijelovima proizvoda koji nisu predmet jamstva proizvođača ili se smatraju potrošnim materijalom (baterije, filteri, remeni i slično);
- čišćenja uređaja, zamjene filtera, popravak blokade na uređaju;
- grešaka, gubitka ili drugih problema softvera (uključujući operativne sustave, pogonske softvere) osim ukoliko su pokrivene osnovnim jamstvom;
- uklanjanja zanemarivih nedostataka naročito šteta od ogrebotina kao i drugih grešaka u izgledu koji ne utječu na tehničku uporabljivost uređaja
kao i bilo kakve štete koje su estetske naravi;
- troškove nastale zbog gubitka zarade, kazne ili kašnjenja servisa koji popravlja uređaj ili sl.;
- izmjene, usavršavanja ili poboljšanja proizvoda;
- nestanak proizvoda zbog toga što je izgubljen ili zaboravljen ili otuđen bez znakova provale ili bez prijave policiji;
- zloupotrebe uređaja. Ako su osigurani mobiteli, isključeni su troškovi neovlaštenih poziva ili bilo kakvi drugi troškovi nastali neovlaštenom upotrebom mobilnog telefona (troškovi korištenja interneta, plaćanja i sl).
Ako nije drukčije određeno prethodnim odredbama, osiguratelj nije dužan naknaditi štete ili troškove nastale kao posljedica:
- štete zbog izlaganja vremenskim utjecajima, ako se predmeti nalaze na otvorenom ili nisu pohranjeni u potpuno zatvorenim objektima;
- štete koje nastaju kroz duže vremensko razdoblje, kao npr. zbog istrošenosti, hrđanja, korozije, plijesni, gljivica, truljenja, raspadanja, postupnog kvarenja, latentne kvarove, serijske greške, deformacija koje se sporo razvijaju, insekata, ličinki, raznih vrsta gamadi, raznih vrsta mikroba;
- potresa.
Osiguranje ne pokriva troškove popravka uređaja u inozemstvu ukoliko su viši od troškova popravka ovlaštenog servisa u Republici Hrvatskoj, osim iznimno
za uređaje za koje u Hrvatskoj ne postoji ovlašten servis.
Ugovorom o osiguranju nisu obuhvaćene štete koje nastanu na:
- uklonjivim eksternim diskovima;
- pomoćnoj i potrošnoj robi koju je proizvođač definirao kao potrošni materijal ili potrošni dio, a u svakom slučaju nisu u pokriću vanjske tipkovnice, miševi, daljinski upravljači, punjači, baterije, toneri, mehanizmi za taljenje, tinta, ugljične četkice, bubnjevi i žaruljice i u slučaju kada su isti pakirani zajedno s uređajem koji je predmet pokrića;
- svim vrstama uređaja namijenjenih za profesionalnu upotrebu;
- ostalim dijelovima koji uobičajeno ili sukladno tehničkim uputama proizvođača, moraju biti zamijenjeni tijekom trajanja elektroničkog uređaja;
- zasebno kupljenoj dodatnoj opremi odnosno dodatno ili naknadno kupljena dodatna oprema;
- isporučenim uređajima s nedostatkom odnosno štete na uređaju koje potječu od njegovih nedostataka, kao štete na uređajima sa serijskim pogreškama proizvođača.
Ugovorom o osiguranju nisu obuhvaćeni troškovi dostave osiguranog uređaja na ovlašteni servis niti troškovi dostave osiguranog uređaja od servisa do krajnjeg korisnika. Navedena odredba (isključenje) ne primjenjuje se u odnosu na pokriće produljenog jamstva.
ŠTO TREBA UČINITI NAKON NASTANKA ŠTETE?
1. Ako je nastupio osigurani slučaj osiguranik je dužan:
1) odmah poduzeti sve mjere koje su u njegovoj moći radi otklanjanja i smanjenja štete, kako na osiguranoj stvari ne bi nastupila daljnja oštećenja;
2) u roku od 3 dana telefonom na broj 01/6324 200 ili putem www.uniqa.hr prijaviti štetu Osiguratelju
+ prikaži sve