Posebnu pažnju i trud posvećujemo reklamacijama te svim upitima tehničke naravi. Reklamacije nastojimo riješiti kvalitetno i u najkraćem mogućem roku kako bi se kupcu što prije omogućilo ponovno korištenje kupljenog proizvoda. Jamstvo je usluga koja je uračunata u cijenu svake kupovine. Jamstvene zahtjeve rješavamo znatno brže od zakonski propisanog roka.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), obavještavamo potrošače da svoje pisane prigovore mogu predati:
1. poštom- na adresu : Links d.o.o., odjel podrške kupcima, Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja
2. na e-mail adresu; podrska@links.hr
3. u našem prodajnom prostoru
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Prijavite se u Linksov newsletter i primajte novosti, posebne ponude i akcije direktno u vaš inbox!
Za sve informacije o Links rješenjima za poslovne korisnike kontaktirajte nas na prodaja@links.hr.